Առաջադրանքներ
1․ Գտել ենթական և ուղիղ խնդիրը։
1․ Մեսրոպ Մաշտոցն ստեղծեց հայոց գրերը։
Ենթակա-Մեսրոպ Մաշտոցն
Ուղիղ խնդիր-գրերը
2․Տղան միայնակ վերանորոգեց տունը։
Ենթակա-տղան
Ուղիղ խնդիր-տունը
3․ Գիրքը փոխանցեց ընկերոջը։
Ուղիղ խնդիր-գիրքը
4․ Հեքիաթները հորինում են մարդիկ` կյանքի տխրությունը ցրելու համար։
Ենթակա-մարդիկ
Ուղիղ խնդիր-հեքիաթները
5․ Նա սիրում է մայրիկին։
Ենթակա-նա
Ուղիղ խնդիր-մայրիկին
2․ Գտնել հանգման անուղղակի խնդիրները։
- Զբոսաշրջիկները մոտեցան եկեղեցուն։
- Երեխան հավատում էր մոր խոսքին։
- Ծեր կինն աղոթում էր Աստծուն։
- Փողոցով քայլելիս ժպտում էր բոլորին։
3․Գտիր նախադասությունների ենթական, ստորոգյալը, ուղիղ խնդիրը և հանգման խնդիրը։
- Աշակերտը մի անգամ հարց ուղղեց վարպետին:
Ենթակա-աշակերտը
Ուղիղ խնդիր-հարց
Ստորոգյալ-ուղղեց
Հանգման խնդիր-վարպետին
- Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:
Ենթական-նա
Ստորոգյալ-վաճառեց
Ուղիղ խնդիր-ապրանքը
Հանգման խնդիր-անգլիացիներին
- Դասղեկը գիրքը հանձնեց երեխային:
Ենթակա-դասղեկը
Ուղիղ խնդր-գիրքը
Ստորոգյալ-հանձնեց
Հանգման խնդիր-երեխային
- Իմ մտքում հրաժեշտի խոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:
Ուղիղ խնդիր-խոսքեր
Ստորոգյալ-եմ ասում
Հանգման խնդիրներ-հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին
- Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:
Ենթակա-աստված
Հանգման խնդիրներ-Մովսեսին, մոլորյալ ժողովրդին
Ստորոգյալ-պատվիրում է