Рубрика: Հայոց լեզու 9

Շարահյուսություն

Առաջադրանքներ

1․ Գտել ենթական և ուղիղ խնդիրը։

1․ Մեսրոպ Մաշտոցն ստեղծեց հայոց գրերը։

Ենթակա-Մեսրոպ Մաշտոցն

Ուղիղ խնդիր-գրերը

2․Տղան միայնակ վերանորոգեց տունը։

Ենթակա-տղան

Ուղիղ խնդիր-տունը

3․ Գիրքը փոխանցեց ընկերոջը։

Ուղիղ խնդիր-գիրքը

4․ Հեքիաթները հորինում են մարդիկ` կյանքի տխրությունը ցրելու համար։

Ենթակա-մարդիկ

Ուղիղ խնդիր-հեքիաթները

5․ Նա սիրում է մայրիկին։

Ենթակա-նա

Ուղիղ խնդիր-մայրիկին

2․ Գտնել հանգման անուղղակի խնդիրները։

  • Զբոսաշրջիկները մոտեցան եկեղեցուն։
  • Երեխան հավատում էր մոր խոսքին։
  • Ծեր կինն աղոթում էր Աստծուն։
  • Փողոցով քայլելիս ժպտում էր բոլորին։

3․Գտիր նախադասությունների ենթական, ստորոգյալը, ուղիղ խնդիրը և հանգման խնդիրը։

  • Աշակերտը մի անգամ հարց ուղղեց վարպետին:

Ենթակա-աշակերտը

Ուղիղ խնդիր-հարց

Ստորոգյալ-ուղղեց

Հանգման խնդիր-վարպետին

  • Կարճ ժամանակում նա վաճառեց ապրանքը անգլիացիներին:

Ենթական-նա

Ստորոգյալ-վաճառեց

Ուղիղ խնդիր-ապրանքը

Հանգման խնդիր-անգլիացիներին

  • Դասղեկը գիրքը հանձնեց երեխային:

Ենթակա-դասղեկը

Ուղիղ խնդր-գիրքը

Ստորոգյալ-հանձնեց

Հանգման խնդիր-երեխային

  • Իմ մտքում հրաժեշտի խոսքեր եմ ասում հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին:

Ուղիղ խնդիր-խոսքեր

Ստորոգյալ-եմ ասում

Հանգման խնդիրներ-հին քաղաքին, իմ ընկեր Անդոյին

  • Աստված Մովսեսին պատվիրում է մոլորյալ ժողովրդին դարձի բերել:

Ենթակա-աստված

Հանգման խնդիրներ-Մովսեսին, մոլորյալ ժողովրդին

Ստորոգյալ-պատվիրում է

Автор:

Բարև ես Ժիրայրն եմ։Ես սիրում եմ սպորտը։Իմ սիրելի սպորտաձևը ֆուտբոլն է։

Оставьте комментарий