Рубрика: Գրականություն

Գրականություն․Տնային աշխատանք

Տնային աշխատանք

Կարդալ ,,Մթնշաղի անուրջներ,, ժողովածուի բանաստեղծությունները: 

Առանձնացնել դուր եկածները, ներկայացնել շարքի հիմնական բովանդակությունը, թեման, դուրս բերել հետաքրքիր արտահայտություններ, նկարագրություններ : 

Ընտրությամբ մեկ բանաստեղծություն սովորել անգիր: 


Ծաղկել է նորից իմ այգին,
Սրտում իմ գարուն է արդեն,
Սիրում եմ այնպես քնքշագին,
Սիրում եմ, բայց ո՞ւմ — չըգիտեմ։
Դողում է սիրտըս նորբաց,
Նորբաց մի հուրվարդի պես,
Շրջում եմ սիրուց արբած,
Շրջում ու երգում եմ ես…

Անծանոթ բառ-հուրվարդի-բացատրություն կրականման վարդ

Նորաբաց մի հուվարդի-Հուրվարդին սիրուց բացված ծաղիկ է։

Ինչի մասին է բանաստեղծությունը

Այս բանաստեղծուությունը գարնան մասին է։Այստեղ գարունը բացվել է համ Տերյանի սրտում համ աշխարհում։Սիրտը դողում է, բացվել է հուրվարդի պես, շրջում է գյուղով սիրուց հարբած։Ահա այսպես է նկարագրում Տերյանը իր գարունը։

Автор:

Բարև ես Ժիրայրն եմ։Ես սիրում եմ սպորտը։Իմ սիրելի սպորտաձևը ֆուտբոլն է։

Оставьте комментарий